Általános
Tájékoztató a telefonszámokról és az ügyfélfogadási rendről
Vezetékes
+3666526800
Mobil
+36303826005, +36304886232
Fax
+3666526819
Telefon
+3666526898
Ebédszünet
Ügyfélfogadási rend:
ÖNKORMÁNYZATI OSZTÁLY
Hétfő
Kedd
Szerda
Nincs ügyfélfogadás
Csütörtök
Péntek
Ügyleírás
A városháza épületének termei, előterei külön szabályzatban meghatározott használati díj ellenében vehetőek igénybe rendezvények tartásához.
Nem kell használati díjat fizetni a képviselő-testület és bizottságai, a részönkormányzat és a polgármesteri hivatal által szervezett rendezvények esetén. A polgármesteri hivatal által szervezett családi ünnepségek díszteremben történő megrendezésének költségét külön helyi rendelet szabályozza.
Közérdekből vagy más rendkívüli esetben a jegyző a szabályzatban meghatározott kedvezményes díjat állapíthat meg.
A helyiséghasználat iránti igényt írásban, a jegyzőnek címzett kérelemben kell benyújtani a rendezvény megtartása előtt legalább 7 nappal. A kérelemnek tartalmaznia kell a rendezvény dátum szerinti napját, az igényelt helyiség megnevezését, az igénybevétel tervezett időtartamát.
A helyiséghasználati díjak tartalmazzák a takarítás, a fűtés, a világítás, a berendezés és az eszközök használatának költségeit.
A fizetendő használati díjat a pénzügyi osztály számlázza az engedélyezett kérelem és a gondnokság által kiállított belső bizonylat alapján. A számlát 8 napon belül készpénzben vagy átutalással kell kiegyenlíteni.
A helyiségeket használók kötelesek gondoskodni:
- a helyszínre szállított tárgyak, technikai felszerelések, egyéb berendezési tárgyak őrzéséről, valamint ezeknek legkésőbb a rendezvényt követő nap déli 12.00 óráig történő elszállításáról;
- a rendezvények zavartalan lebonyolításáról, az ehhez szükséges szervezési feladatok ellátásáról;
- az igénybe vett helyiségek állagának, berendezési tárgyainak megóvásáról;
- az esetlegesen okozott károk azonnali megszüntetéséről, megtérítéséről;
- a tűzvédelmi és munkavédelmi szabályok betartásáról.
A városháza rendezvények tartására igénybe vehető helyiségei és azok díjai.
A díjak a mindenkor áfa összegét nem tartalmazzák.
Helyiség
4 óra időtartamig
4 órán túli időtartamig
Díszterem
50.000 Ft
100.000 Ft
Kisterem
10.000 Ft
20.000 Ft
Ovális terem
10.000 Ft
20.000 Ft
Képviselői iroda
4.000 Ft
8.000 Ft
Alpolgármesteri irodák előtti tér
5.000 Ft
10.000 Ft
Ovális terem előtti előtér
5.000 Ft
10.000 Ft
Ügyintéző
Miszlai Erika
Ügyintézés helye
Önkormányzati osztály
Telefon
+3666526827
Nyomtatvány