![]() |
|||
HirdetményekVÁLTOZIK AZ ÜGYFÉLFOGADÁSI REND A POLGÁRMESTERI HIVATALBAN! 2020. március 13. A jegyző mai utasítása értelmében a megszokottól eltérő ügyfélfogadási rend lép életbe hétfőtől a Városházán: Hétfő: 13.00 – 16.00 Kedd: 8.00 – 12.00 Szerda: az ügyfélfogadás szünetel Csütörtök: 13.00 – 16.00 Péntek: 8.00 – 12.00 Az utasítás értelmében egy irodában egyszerre csak egy fő ügyfél tartózkodhat, kivéve azokat az eseteket, amikor csak együttesen lehet ügyet intézni (pl. házasságkötéssel kapcsolatos ügyintézés). Ügyfélfogadási időn kívül az ügyintézés lehetetlen. Kérjük a tisztelt ügyfeleket, hogy ügyeik intézése során – amelyekben az lehetséges – részesítsék előnyben a telefonon, e-mailben, az ASP rendszerben vagy E-papír szolgáltatáson történő ügyintézést. Az ügyleírásokat a www.gyula.hu honlapon megtalálják. Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy rendezvény tartására bérbe vehető helyiségeink tekintetében – figyelembe véve azok adottságait – létszámkorlátozást vezettünk be, erről az ügyintéző tájékoztatást fog nyújtani az eseti és az állandó bérlőknek, illetve az érdeklődőknek. Intézkedéseink célja ügyfeleink és munkavállalóink egészségének védelme, a szolgáltatásaink fenntarthatóságának biztosítása. Kérjük ügyfeleink megértését, türelmét, és kérjük, hogy Hivatalunkat kizárólag indokolt esetben keressék fel.
Dr. Csige Gábor jegyző |
![]() |
||
![]()
|