2019. január 23., szerda,  Zelma és Rajmund
 
 
   
   
   
 

Hirdetmények

TÁJÉKOZTATÁS
2019. január 10.
A KÖZTERÜLET-HASZNÁLAT ENGEDÉLYEZÉSÉNEK MEGVÁLTOZOTT RENDJÉRŐL

Ezúton tájékoztatom Gyula Város Polgárait, hogy Gyula Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 2018. december 13-i ülésén elfogadta a közterület használatáról szóló 37/2018. (XII. 14.) önkormányzati rendeletet, melynek értelmében 2019. január 1. napjától megváltozott a közterület-használat engedélyezésének rendje.  

 

A közterület-használat iránti kérelmeket – melynek formanyomtatványa a rendelet teljes szövegével együtt megtalálható Gyula város hivatalos honlapján (www.gyula.hu) – a Gyulai Polgármesteri Hivatal Igazgatási Osztályán kell leadni, ahol közigazgatási eljárás keretében történik meg az engedélyek kiadása.

Felhívom továbbá a figyelmet arra, hogy a kérelmet – az életveszély, balesetveszély elhárítása esetét kivéve – a használat megkezdése előtt legalább 15 nappal be kell nyújtani és az eljárás az általános tételű illeték (3 000,- Ft) lerovását követően indul meg.

Amennyiben kérdésük merül fel, keressék bizalommal a hivatal munkatársait az 526-800-as telefonszámon vagy a gyulaph@gyula.hu e-mail címen!

 

Gyula, 2019. január 9.

 

                          

 

Dr. Csige Gábor

jegyző

 
 

boritek_ikon.pngGyula Város Önkormányzata Képviselő-testületének Polgármesteri Hivatala
Székhely: 5700 Gyula, Petőfi tér 3.
Postacím: 5700 Gyula, Pf. 44.

telefon_ikon.png


Telefon: 06 66 526-800
Telefax: 06 66 526-819
E-mail: gyulaph@gyula.hu
Belföldi jogsegély, szakhatósági ügyek: tokajine@gyula.hu