![]() |
|||||
HirdetményekTÁJÉKOZTATÁS 2019. január 10. A KÖZTERÜLET-HASZNÁLAT ENGEDÉLYEZÉSÉNEK MEGVÁLTOZOTT RENDJÉRŐL Ezúton tájékoztatom Gyula Város Polgárait, hogy Gyula Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 2018. december 13-i ülésén elfogadta a közterület használatáról szóló 37/2018. (XII. 14.) önkormányzati rendeletet, melynek értelmében 2019. január 1. napjától megváltozott a közterület-használat engedélyezésének rendje.
A közterület-használat iránti kérelmeket – melynek formanyomtatványa a rendelet teljes szövegével együtt megtalálható Gyula város hivatalos honlapján (www.gyula.hu) – a Gyulai Polgármesteri Hivatal Igazgatási Osztályán kell leadni, ahol közigazgatási eljárás keretében történik meg az engedélyek kiadása. Felhívom továbbá a figyelmet arra, hogy a kérelmet – az életveszély, balesetveszély elhárítása esetét kivéve – a használat megkezdése előtt legalább 15 nappal be kell nyújtani és az eljárás az általános tételű illeték (3 000,- Ft) lerovását követően indul meg. Amennyiben kérdésük merül fel, keressék bizalommal a hivatal munkatársait az 526-800-as telefonszámon vagy a gyulaph@gyula.hu e-mail címen!
Gyula, 2019. január 9.
|
![]() |
||||
![]()
|